20 Eylül 2009 Pazar

ferdi tayfur - benim gibi sevenler




Ferdi Tayfur Full Arşiv


Ferdi tayfur filmleri video klipleri konser kayıtları hakkında aradığınız herşey..



DVD 1



Affet Allahım

Ah bir çocuk olsaydın

Batan güneş

Bende Özledim

Benim gibi sevenler

Bir damla Ateş



DVD 2



Allahım sen bilirsin

Boynu bükük

Bu şehrin geceleri

Canına okuyacağım

Çeşme

Çılgın arzular

Derbeder

Elveda mutluluklar



DVD 3



Durdurun dünyayı

Günaha girme

Haram oldu

Hasret Sancısı

Herşeyim sensin

Huzurum Kalmadı



DVD 4



İçimde bir his var

İnsan sevince

Kalbimdeki acı

Kara gurbet

Olmaz olsun

sendemi leyla



DVD 5



Sevgiler çiçek gibi

Son sabah

Utanıyorum

Ya benimsin ya toğrağın

Yadeller

Yaktı beni



DVD 6



Yıldızlarda kayar

Yuvasız kuşlar

Avrupa konseri

Gülhane Konseri

Ben ferdi tayfur

Bağ Bozumu

Banada söyle

Bari sen

Çeşme

Fadimenin düğünü

Gelirsen

Kör talih

Of Dağlar

Sabahçı kahvesi

Yağmur Çamur

Yoksun



DVD 7



64 ADET ALBÜM



Bu arşive sahip olmak için bana ulaşın...

Mail ve MSN :